DOĞU KARADENİZ & BATUM TURU

5 GECE / 7 GÜN

BATUM’U HEM GÜNDÜZ HEM GECE GÖRME İMKÂNI

EXTRA BATUM ÜCRETİ YOK!

EXTRA MİNİBÜS VE YAYLA ÜCRETİ YOK!

UZUNGÖL - ZİGANA – HAMSİKÖY - MAÇKA – SÜMELA MANASTIRI - TRABZON – ATATÜRK KÖŞKÜ – SÜRMENE – RİZE – ÇAYELİ - ŞENYUVA KÖYÜ – ÇİNÇİVA – PALOVİT ŞELALESİ-ZİLKALE- AYDER YAYLASI – GELİNTÜLÜ ŞELALESİ - FIRTINA DERESİ – TMİSVAT KÖPRÜSÜ – ZİPLİNE - SARP – BATUM - MEDEA ANITI – AVRUPA MEYDANI – MOR PLAJ – AYASOFYA- AKÇAABAT – KAYABAŞI YAYLASI – TİREBOLU- GİRESUN – KÜMBET YAYLASI – KOÇKAYASI YAYLASI – ORDU – BOZTEPE – FATSA – ÜNYE – TERME – SAMSUN

TUR FİYATI

TEK KİŞİ FARKI

500 TL

TUR NOTLARI

* GÜRCİSTAN / BATUM’A GİRİŞTE ÜZERİNDE TC KİMLİK NUMARASI OLAN YIPRANMAMIŞ YENİ NÜFUS CÜZDANI VE 2014 YILINDA ÇIKARTILMIŞ KİMLİK GEREKİR.

* PASAPORT POLİSİNİN ÜLKEYE GİRİŞ YAPMA İZNİ VERMEMEYE HAKKI VARDIR. BÖYLE BİR DURUMDA ACENTAMIZ SORUMLU DEĞİLDİR.

* 18 YAŞINDAN KÜÇÜKLER ANNE VEYA BABA VEKÂLETNAMESİ OLMADAN SADECE ANNESİ YA DA SADECE BABASI İLE YURTDIŞINA ÇIKAMAZ MUTLAKA ANNE VEYA BABANIN NOTERDEN ÇOCUĞU YURTDIŞINA ÇIKARTACAK KİŞİYE DAİR VEKÂLETİ GEREKLİDİR.

* YANINIZA SIRT ÇANTASI – YEDEKLİ YÜRÜYÜŞ AYAKKABISI – ŞEMSİYE – YAĞMURLUK – CEKET,

TUR PROGRAMI

1. Gün: Adana - Niğde - Kayseri - Sivas - Gümüşhane - Maçka

Niğde – Kayseri – Sivas – Gümüşhane yol üzeri Maçka’ya gidiyoruz.

2. Gün: Maçka - Sümela Manastırı - Trabzon - Atatürk Köşkü - Sürmene - Rize - Çayeli

Sabah saatlerinde Zigana’dan geçerek yemyeşil Doğu Karadeniz’e varıyoruz. İlk olarak Maçka’da alacağımız zengin yöresel kahvaltı ile güne başlayacağız. Kahvaltımızın ardından Altındere Milli Parkı İçerisinde yer alan Sümela Manastırına gidiyoruz. Manastır restorasyonu dolayısıyla iç gezime kapalıdır. Dolayısıyla minibüslerimize binerek manastırı dışarıdan fotoğraflayacağımız manzara terasına gidiyor ve Sümela Manastırı'nın fotoğraflarını çekiyoruz. Ardından Trabzon şehir merkezine hareket ediyoruz. Karadeniz’in en renkli kentlerinden birisi olan Trabzon şehir merkezinde panoramik şehir turumuzu takiben 19. yüzyıl başlarında Trabzon'a hâkim Soğuksu Sırtlarında Konstantin Kabayanidis tarafından yazlık olarak yaptırılan ve daha sonra Ata’mızın Trabzon’u ziyaretleri esnasında konakladığı Tarihi Köşkü geziyoruz.Atatürk Köşkü gezimizin sonrasında Akçaabat’a varış ve ekstra öğle yemeği molası. Burada lezzetli Akçaabat Köftesi ve Piyazı tadabilirsiniz. Yemeğimizin ardından Sürmene’ye hareket. Yol üzerinde bıçağın memleketi Sürmene’de bıçak alışverişi ve tanıtım molası verdikten sonra Sürmene – Of – Rize yolu üzeri Çayeli’ne gidiyoruz. Çayeli’nde 4* Çavuş oğlu Otel’e varış. Odalarımıza yerleştikten sonra akşam yemeği ve konaklama..

3. Gün: Ardeşen-Çamlıhemşin-Palovit Şelalesi-Zil kale-Şen yuva-Çinçiva-Küşüve-Ayder Yaylası-Batum

Otelde alacağımız açık büfe kahvaltımızın ardından otelden ayrılıp, Fırtına Deresi boyunca Çamlıhemşin’e hareket ediyoruz. Çamlıhemşin’de bizleri bekleyen minibüslerimize binip  öncelikle Karadeniz de ahşap ve taş işçiliğinin en güzel şekilde işlenerek yapıldığı Hemşin konaklarını görebileceğimiz yolumuz itibariyle Zil Kale’ye gidiyoruz. Trabzon İmparatorluğu döneminde yapılan ve Osmanlı döneminde de alındıktan sonra Kale – i Zir olarak adlandırılan göz alıcı kaleyi gezdikten sonra muhteşem bir doğa içerisinde yer alan Palovit Şelalesi’ni görüyor ve orman içerisinde kısa bir yürüyüş yapıyoruz. Buradaki gezimizin ardından dizilere de mekan olan Şen yuva Köyünde Çinçiva Köprüsünde hatıra fotoğrafları çekilip Ayder’e gidiyoruz. Gelin Tülü Şelalesinde vereceğimiz kısa fotoğraf molasının sonrasında Kalegon Düzlüğü, Yayla Evleri arasında yürüyüş ve alışverişlerimizi yaparak yemek için serbest zaman veriyor sonrasında otele geliyoruz. Odalarımıza yerleşme. Rehberimizin belirleyeceği saatte Batum Turu için Sarp Sınır Kapısı’na hareket ediyoruz. Batu’mu hem gündüz saati ile hemde gece ışıklı hali ile göreceğiniz turumuzda Batum / Gürcistan’a geçiş işlemlerimizin ardından turumuza başlıyoruz. Gonio Kalesi, St. Andrew Anıtı’nı göreceğimiz panoramik şehir turumuz eşliğinde Poseidon Anıt’ına gidiyoruz. Buradan yürüyerek Medea Anıtı ve Rus mimarisinin yoğun görüldüğü sokakları geçerek Mor Plaj’a gidiyoruz. Mitolojik heykellerle süslü parklarla çevrili plaj çevresinde vereceğimiz serbest zaman esnasında Su Dansı Gösterisi’nde izleyebilirsiniz. Sınır kapısına hareket. Sınır geçiş işlemlerimiz sonrasında geç saate otele varış ve dinlenme. Konaklama Ayder'de bulunan Butik Yayla Otelimizde. Dileyen misafirlerimiz Batum Turuna katılmayarak yaylada bulunan kaplıcadan yararlanabilir.

4. Gün: Rize Bezi Atölyesi - Of - Uzungöl - Akçaabat - Kayabaşı Yaylası

Otelde alacağımız açık büfe kahvaltımızın ardından Rize'ye hareket ediyoruz. Rize Bezi Dokuma Atölyesi’nde tanıtım ve alışveriş molasının ardından Uzun göl’e hareket ediyoruz. Of – Çaykara yol güzergâhından 1090m. Yükseklikteki Haldizen Deresi’nin oluşturduğu Uzun göl’e varış. Ekstra öğle yemeği ve yürüyüş için serbest zaman (Tere yağda Alabalık Önerimizdir.) Uzun göl’deki gezimizin ardından muhteşem yayla manzarası eşliğinde minibüslerimiz ile yaklaşık 2000m yükseklikte bulunan Trabzon Kayabaşı Yaylasında konaklama yapacağımız otelimize varış. Yayla yürüyüşümüzü yaptıktan ve odalarımıza yerleştikten sonra akşam yemeği, canlı müzik eğlencesi sonrasında dinlenme

5. Gün: Ayasofya - Tirebolu - Çay Fabrikası - Espiye - Görele - Giresun - Kümbet Yaylası

Otelde alacağımız açık büfe kahvaltımızın ardından Ayasofya Müzesi’ne hareket ediyoruz. 1. Manüel Komnenos zamanında (1238–1263) inşa edilen ve günümüzde müze/camii olarak kullanılmakta olan Ayasofya gezimizi tamamladıktan sonra gümüş – telkari ve kazaz iye gibi göz kamaştıran yöresel el işlemeciliği ürünleri hakkında bilgi alacağımız Saray Gümüşçü lük’e gidiyoruz. Burada ki alışveriş molamız sonrası Vakfıkebir’e hareket ediyoruz. Meşhur ekmeklerinden tadarak alışverişimizi yapıyor ve sonrasında sahil hattı boyunca Espiye-Görele yol güzergahından, karadenizin en nadide çaylarından içmek için Tirebolu’da bulunan Tirebolu Çay Fabrikası’na gidiyoruz. Burada öncelikle çay toplama ve işlenişi hakkında detaylı bilgi alıp fabrikayı gezdikten sonra çaylarımızı içiyor ve alışverişlerimizi yapıyoruz. Aynı zamanda burada Karadeniz'in en güzel balıklarından biri olan Mezgit'in tadına bakabilirsiniz. Giresun’a hareket. Dereli yolunu takip ederek 1.800 - 1.900 metre yükseklikteki Koç Kayası Yaylasında bulunan muhteşem doğal güzellikteki Birun Kümbet Dağ Evleri’ne varış ve odalarımıza yerleşme. Akşam alacağımız yemeğimizin ardından dinlenme. Dileyen misafirlerimiz otelimizin hamam ve saunasından faydalanabilir veya yayla yürüyüşü yapabilirler.

6. Gün: Koç Kayası Yaylası - Ordu - Boztepe

Doğa harikası yaylamızda alacağımız kahvaltımızın ardından sabah yürüyüşümüzü yapıp otelden ayrılıyoruz. Yaklaşık 2,5 saat sürecek yolculuğumuz sonrasında Ordu’ya varış. Teleferik ile mükemmel bir manzaraya sahip Boztepe’ye çıkıyoruz. Burada vereceğimiz zaman esnasında Karadeniz’in muhteşem fotoğraflarını çekebilirsiniz. Tekrar teleferik ile aşağı inerek, Fındık Diyarı’na gidiyoruz. Fındıklarımızı alarak Ordu'da bulunan 4* Anemon otelimize dönüş, odalarımıza yerleşme. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Dileyen misafirlerimiz sonrasında Karadenizin en güzel sahillerinden birine sahip olan Ordu'da sahilde güzel bir yürüyüş yapabilir.

7. Gün: Ünye - Fatsa - Terme - Çarşamba - Samsun - Bandırma Vapuru - Çorum - Adana

Otelde alacağımız açık büfe kahvaltımızın ardından Samsun’a hareket ediyoruz. Türkiye’nin en uzun tüneli Nefise Akçelik Tüneli’nden geçerek Perşembe – Fatsa - Ünye yol güzergâhından devam ederek Terme’de vereceğimiz mola sonrası Samsun’a varıyoruz. İlk olarak Bandırma Vapuru’nu geziyoruz. İhtişamlı görüntüsü ile kentin sembollerinden olan Atatürk Heykeli gezisinin ardından Yabancılar Pazarı'nda (Rus Pazarı) verilecek kısa serbest zamanda alışveriş imkânı bulacağız. Artık Karatenize bir el sallayarak vedalaşıyoruz Sonrasında Çorum’da bulunan leblebicilere uğrayıp biraz da hediyelik leblebi alıp Yozgat-Kayseri-Niğde güzergahından Adana’ya doğru yola çıkıyoruz. Tahmini gece saatleri ile birlikte turumuzun sonu.

DÂHİL OLAN HİZMETLER

DÂHİL OLMAYAN HİZMETLER

* 2014 – 2015 MODEL TRAVEGO – TOURİSMO – SAFİR OTOBÜSLER İLE ULAŞIM

*ÖĞLEN YEMEKLERİ

* 1. GÜN MAÇKA’DA SÜMELA TESİSİNDE KAHVALTI

* ÇAYELİ 4* ÇAVUŞOĞLU OTELDE 1 GECE KONAKLAMA

*TELEFERİK VE YURTDIŞI ÇIKIŞ HARCI

* AYDER YAYLASINDA 1 GECE KONAKLAMA (YAYLA OTELİ)

* TRABZON KAYABAŞI YAYLASINDA 1 GECE KONAKLAMA (YAYLA OTELİ)

*YURTDIŞI ÇIKIŞ HARCI – 15 TL

* KÜMBET YAYLASI BİRUN DAĞ EVİNDE 1 GECE KONAKLAMA (YAYLA OTELİ)

*TELEFERİK –

* 4* ORDU ANEMON OTELDE 1 GECE KONAKLAMA

* OTELLERDE 5 AÇIKBÜFE KAHVALTI – 4 AKŞAM YEMEĞİ

* AYDER YAYLASINDA 1 ADET ÖĞLE YEMEĞİ

* YÖRESEL EĞLENCE İMKÂNLARI (TULUM – KEMENÇE – HORON)

* OTEL HAMAM VE SAUNA KULLANIMLARI

* 1618 SAYILI KANUNA GÖRE SEYAHAT VE SAĞLIK SİGORTASI

* PROFESYONEL KOKARTLI REHBERLİK HİZMETİ

* OTOBÜS İÇİ İKRAMLAR;

(SOĞUK MEŞRUBATLAR, BİTKİ ÇAYLARI - TÜRK KAHVESİ VE NESCAFE ÇEŞİTLERİ)

• Karadeniz turlarında Batum geçişleri ile alakalı aşağıdaki bilgilendirmeleri dikkatle incelemenizi ve arkadaşlarınızla paylaşarak gerekli hassasiyeti göstermenizi rica ederiz.
  • Karadeniz turların da  Batum’a kimlikle geçiş olduğundan  misafirlerin kimliklerini eğer varsa pasaportlarını yanlarına almaları gerekmektedir.
  • Kimliklerin 2014  yada sonrasın da   çıkarılmış olması gerekmektedir aksi taktir de misafirler  sınırı geçememektedir.
  • Çocuklarıyla gelen misafirler de Ebeveynlerden biri eğer tura katılmamışsa mutlaka anne veya babadan muvaffakatname alınması gerekmektedir.
  • Boşanmış eşlerden biri çocuğu ile geldiğinde çocuğun velayeti kendi üzerindeyse muvaffakatname yanında olması gerekmektedir. Eğer kendi üzerinde değilse  velayeti üzerinde olan kişiden noter onaylı  muvaffakatname alması gerekmektedir.
  • Bu konulardan dolayı oluşabilecek bir sıkıntıdan acentemiz sorumlu değildir.

Bilgilerinize Sunar, hassasiyetiniz için teşekkür ederiz.